Πολιτική επιστροφών

 

Διαβάστε την πολιτική επιστροφών για να γνωρίζετε τι ακριβώς γίνεται σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων μας.

Α. Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα από τη σύμβαση αγοράς για οποιοδήποτε λόγο, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Τα έξοδα αποστολής του προϊόντος πίσω στην Dear Candles επιβαρύνουν τον πελάτη. Η επιστροφή πραγματοποιείται στην τελική τιμή του προϊόντος. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
• Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται αφού πρώτα συνεννοηθείτε μαζί μας τηλεφωνικώς για να μας πείτε τον αριθμό της παραγγελίας σας, την ημερομηνία που παραλάβατε για να προχωρήσουμε τη διαδικασία επιστροφής.
• Ο καταναλωτής οφείλει εντός 14 ημερών από την ημέρα που κοινοποίησε στην εταιρεία το αίτημά του για υπαναχώρηση, να επιστρέψει το/τα προϊόν/τα, στην κατάσταση την οποία και τα παρέλαβε, μαζί με τη συσκευασία και τα καρτελάκια τους και να έχει εσωκλείσει το αντίγραφο του Δελτίου Αποστολής – Απόδειξη Λιανικής Πώλησης.
• Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η Dear Candles υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή του προϊόντος, με το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε κατά την αγορά του προϊόντος.

Β. Δικαίωμα αλλαγής μη ελαττωματικών προϊόντων:

  • Έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε οποιοδήποτε άλλο είδος οποιασδήποτε κατηγορίας προϊόντων, αφού επικοινωνήσετε μαζί μας είτε τηλεφωνικά στα στοιχεία που αναφέρονται παρακάτω, είτε ηλεκτρονικά στο e-mail μας
    • Προκειμένου να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντων προς αλλαγή, τα προϊόντα θα πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση και συγκεκριμένα στην κατάσταση που παραδόθηκαν στον πελάτη και να συνοδεύονται από την αρχική τους συσκευασία, τα καρτελάκια σήμανσης και τα συνοδευτικά έγγραφα αγοράς τους (Απόδειξη Λιανικής Πώλησης,).
    • Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται εφόσον αφαιρεθούν τα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής (αν υπάρχει) καθώς και τα έξοδα επιστροφής και πραγματοποιείται με το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε κατά την αγορά του προϊόντος.
    • Φθαρμένα ή κατεστραμμένα προϊόντα από εμφανή υπαιτιότητα του πελάτη, δε γίνονται, σε καμία περίπτωση, δεκτά.
  • Το dearcandles.gr λειτουργεί με γνώμονα την παροχή προϊόντων υψηλής ποιότητας. Ωστόσο, αν παραλάβετε ελαττωματικό προϊόν, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε άμεσα, ώστε να προβούμε στην αντικατάστασή του, με δική μας επιβάρυνση.
  • Εάν το επιστραφέν προϊόν έχει υποστεί ζημιές ή φθορές από υπαιτιότητα του πελάτη ή έχει μειωθεί η αξία του από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για τον προσδιορισμό της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των προϊόντων, η Dear Candles θα εκτιμήσει την αξία των ζημιών και το ύψος της μείωσης της αξίας και σε περίπτωση που η Dear Candles υποχρεωθεί να προβεί σε επιστροφή χρημάτων στον πελάτη, το αντίστοιχο ποσό της ζημίας θα αφαιρεθεί από το συνολικό ποσό της επιστροφής.
    • Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να επικοινωνήσετε μας στο τηλέφωνο.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας. Καμία επιστροφή δεν γίνεται δεκτή εάν πρώτα δεν έχει προηγηθεί επικοινωνία με εμάς.